Kako je nastala ljudska civilizacija?
Forum Misterije & Natprirodno Misterije

Cranium   06.10.2016 u 19:18

Slažem se. Ozbiljna nauka gubi smisao kada se počne sa rečenicama pretpostavlja se, smatra se, veruje se itd. E to ono neobjašnjivo je meni dokaz da je nas stvorio neko mnoooogo superiorniji od nas. Mi to ne razumemo i ne treba da razumemo. Toga što nas je stvorio nazovimo bogom, alahom , budom. Kako god. Ali taj neko postoji.
Ovo je zadnji post sa prethodne strane.
atom atom   06.10.2016 u 19:29

Ma nauka je danas samo nagađanje,ustvari oduvek je nagađanje.Nijedan naučnik ne može da zna i ne može da nam da tačan odgovor,već samo nagađa.
Cranium Cranium   06.10.2016 u 19:37

Pa kako koja nauka. Medicina je recimo poprilično istražena. Sad ja sam laik, ali ono što su mi pričali je meni ostavilo wow utisak.

Znaš kako je to smišljeno brate, sve ima svoju svrhu. Recimo najbanalnije, gradja srca. Svi mi znamo da ima 2 komore i dve pretkomore. E sad krv ide iz pretkomora u komoru kroz neke rupe, a na tim rupama imaju zalisci. A ti zalisci su gradjeni tako da dozvoljavaju krvi da udje u komoru, ali ne i da se vrati. Tako jednostavno, a savršeno. Evolucija jel? Kako da ne. Kad bi krenuo da razmisljam, ubila bi me glava.
FoX FoX   06.10.2016 u 20:19

@Cranium (06.10.2016/17:37)
Tako jednostavno, a savršeno. Evolucija jel? Kako da ne. Kad bi krenuo da razmisljam, ubila bi me glava.
I pored svi tih dokaza naučnici guraju teoriju evolucije..u školama se teorija evolucije najviše propagira..dokumentarne emisije isto propagiraju evoluciju..to je dovoljan dokaz da je nekom u interesu da opovrgne Boga ili je nešto drugo u pitanju...nznm
Cranium Cranium   06.10.2016 u 20:40

@FoX (06.10.2016/18:19)
I pored svi tih dokaza naučnici guraju teoriju evolucije..u školama se teorija evolucije najviše propagira..dokumentarne emisije isto propagiraju evoluciju..to je dovoljan dokaz da je nekom u interesu